Verzenden en bezorgen
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Verzending in Nederland
De verzendkosten voor een bestelling binnen Nederland zijn:
- €3,95 voor een brievenbuspakketje, levertijd is 2-5 werkdagen
- €6,95 voor een pakket, levertijd is 1-2 werkdagen
Bij bestellingen vanaf €75,- in Nederland rekenen wij geen verzendkosten, de verzending is dan gratis.
Verzending naar België
We versturen ook bestellingen naar België als pakket met track- en tracecode. De verzendkosten zijn €9,95.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de verschillende verzendmethodes zijn:
- Brievenbuspakket Nederland: € 3,95
- Pakket Nederland: € 6,95
Bij bestellingen vanaf €75,- in Nederland rekenen we geen verzendkosten, de verzending is dan gratis.
Wat is jullie levertijd?
Als je een bestelling voor 17:30 plaatst, verzenden we de bestelling vaak dezelfde dag nog! De producten moeten dan natuurlijk wel voorradig zijn. Al onze bestellingen worden verzonden via MyParcel en geleverd door PostNL of DHL. Vervolgens is het afhankelijk van de gekozen verzendmethode en de bezorgdienst hoe snel jouw pakket bezorgd wordt. Bij een pakket is dit meestal 1-2 werkdagen en bij een brievenbuspakket 2-5 werkdagen.
De bestellingen die als pakket verzonden worden hebben dus over het algemeen een snellere levertijd dan pakketten die als brievenbuspakket verzonden worden.
Wat is de status van mijn bestelling?
Je ontvangt een bevestigingsemail zodra de bestelling geplaatst is. De factuur van de bestelling is als bijlage toegevoegd. Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je hier een bevestiging van. In deze bevestiging staat ook de track en tracecode zodat je jouw bestelling kunt volgen!
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Het is niet mogelijk om de bestelling te wijzigen zodra deze geplaatst is. Het is eventueel wel mogelijk om de bestelling te annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via [email protected].
Door welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?
Bij een bestelling kun je kiezen of het pakket door PostNL of DHL bezorgd wordt.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Ja dit is geen probleem. Je kunt een apart verzendadres en factuuradres opgeven bij het afronden van een bestelling.
Kan ik het afleveradres nog wijzigen als ik de bestelling al geplaatst heb?
Je kunt het afleveradres wijzigen zolang de bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via [email protected].
Hoe kan ik de bezorging van mijn pakket volgen?
Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je hier een bevestiging van. In deze bevestiging staat ook de track en tracecode van jouw bestelling, hiermee is het mogelijk om de bestelling te volgen.
Het kan zijn dat er nog niet meteen informatie beschikbaar is. De informatie wordt meestal ‘s avonds voor het eerst zichtbaar.
Wat moet ik doen als het pakket niet geleverd is?
Als er wijzigingen zijn in de bezorging van jouw bestelling wordt dit door PostNL aangepast.
Heeft jouw bestelling vertraging? Meestal wordt deze de eerstvolgende werkdag alsnog bezorgd.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?
Dat is erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling! Als je een account bij Di Luna hebt kun je een ticket aanmaken via my account. Je kunt ook altijd contact opnemen via [email protected].