Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Als je een product bij Di Luna koopt bieden wij 1 maand garantie vanaf de aankoopdatum. Als je een gebrek opmerkt dien je binnen twee maanden hierover contact met ons op te nemen. Als je binnen deze termijn contact met ons opneemt en het gebrek binnen de garantievoorwaarden valt krijg je een kosteloze reparatie of vervanging voor het product.
De onderstaande zaken vallen niet binnen de garantie:
- Verkleuring van de metalen.
- Slijtage, beschadiging of vervorming van sieraden door onjuist gebruik.
- Slijtage of beschadiging van edelstenen door onjuist gebruik.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.